Hiburan

“Alhamdulillah Selepas 7 Tahun Penantian” – Eriyca Baiduri Umum Kini Berita Gembira, Kini Ham1l 5 Minggu.

Tahniah diucapkan buat usahawan kosmetik, Eriyca Baiduri Abdul Rashid atau lebih mesra disapa sebagai Madammu yang akhirnya mengesahkan dirinya kini hamil tiga minggu.

Pengumuman tersebut dikongsikan penaja utama Anugerah Juara Lagu ke-36 (AJL36) lalu itu menerusi hantaran yang dimuat naik pengguna TikTok @syhimran, pada Selasa.

Menerusi video berkenaan, Madammu dilihat mengusap-ngusap ‘baby bump’ sambil berjalan menuju ke kereta untuk menghadiri sesi temu janji dengan doktor.

“Tapi umur dia dah tiga minggu dah,” katanya ringkas sejurus ditanya mengenai usia kehamilan.

Sementara itu menerusi platform sama, Madammu turut meluahkan rasa syukur memandangkan usia kandungannya kini sebenarnya sudah mencecah usia lima minggu.

“Alhamdulillah selepas 7 tahun penantian #ivf #ladyofnoirmalaysia #noir  #5weekspregnant,” tulisnya menerusi ruangan kapsyen buat tatapan umum.

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminat yang turut sama teruja mengucapkan tahniah buat Madammu dan suami, Muhammad Azri Che Noh kerana akhirnya usaha mereka untuk memiliki zuriat akhirnya dimakbulkan.

 

Ini antara komen yang ditinggalkan pada hantaran terbabit;

“Congratulations madammuuu @Noir I’m happy for you. Cikma faham perasaan menunggu. Lama tu. Semoga satu hari rezeki cikma jugak dapat zuriat.”

“Allah tiupkan malaikat kecil dalam rahim puan, Allah tarik malaikat kecil dalam rahim isteri saya. perancangan dan rahsia Allah tiada siapa tahu, tahniah.”

“Alhamdulillah Congratulations Madammu. Suka betul tengok aura Madammu ni.”

“Alhamdulillah. Saya doakan untuk semua ibu ibu pejuang dua garis, yang saya pula senang lekat, sampai always kena jaga jaga.”

“Seronoknya, tahniah Madammu. Semoga satu hari nanti Allah tiupkan juga malaikat kecil dalam perutku dan perut ibu-ibu ttc (‘Trying To Conceive’, wanita yang cuba untuk mengandung) yang lain, amin.”

Terdahulu, Madammu menerusi MH ada membuat perkongsian mengenai hasrat serta keterujaaannya bercerita mengenai proses Persenyawaan In Vitro (IVF).

Sumber: MH

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

 

 

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Back to top button