Ibu Kandung Qayyum Buka Mulut Isu Tunjal Kepala, Ini Respon Nur Shahida

Sebelum ini isteri kepada Datuk Seri Aliff Syukri Kamarzaman, iaitu Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid menolak sekeras-kerasnya dakwan seorang netizen yang mendakwa pembantu rumahnya cuba mendera salah seorang anak angkat mereka, Qayyum.

Susulan dari hal itu, ibu kandung kepadaQayyum telah mengirimkan pesanan ringkas kepada Shahida bahawa dia mahu mengambil semula anaknya. Menurut wanita ini yang menggelarkan dirinya sebagai Anne,suaminya kini sudah bekerja dan mampu untuk menjaga semula Qayyum.

 

 

 

Menurut Shahida, dia kesal dengan sikap segelintir makcik-makcik bawang yang menyebarkan video itu, dan sekaligus telah menimbulkan fitnah. Shahida memohon pandangan dan nasihat dari pengikut-pengikutnya di

Apa pendapat anda? Patut tak saya pulang balik Qayyum? Please Advise, Suka la korang yang sibuk dok viralkan video bibik tu konon tunjal la apa laa..” – ujarnya di Instagram
@shahidadherbs.

 

View this post on Instagram

Puas hati makcik bawang semua #biarapaorgkata sy tahu mana yg terbaik?? Plzz laa Jgn nak kontrol kehidupan saya dan cari salah 24jam saya juga manusia biasa… Ni ha korang ternanti2 kan saya buat penjelasan isu bibik saya yg viral ni,x cukup saya,bibik saya pun kena ..niat saya nak jaga anak2 tu dr tak terjaga sekrg kami sekeluarga naik pening dan rasa kena dera mantel.. bukan dpt pahala jaga anak2 ni dpt dosa.. . . Saya pun x menangkan dia tapi saya dah lama kerja dgn dia hampir 6tahun.. mmg dia reaksi nya begitu dan style mulut dia memang mcm tu,mulut dia mmg bising mcm nenek2,tapi dia dia yg jaga ameena dulu,tgh2 isteri saya pregnant mabuk dia juga yg jaga qayyum malam2 masa mata yom berair 4bulan sampai saya ingat nak buta yg mana pada waktu tu qayyum selalu nangis tanpa henti….bila Yusoff lahir ni bibik ni mmg jaga yusoff je…..qayyum dan ameena bibik lain jaga………..mcm mana lah korang boleh kata bibik ni dera qayyum sedangkan sekarang ni yg bg makan,yg mandi semua bibik lain….. . . Kebetulan waktu video tu dirakam mmg dia palingkan muka qayyum ke depan sbb datin @rebeccanuralislamahmad nak buat video dan wife saya sebelah dia,takkanlah dia nak tunjal dalam keadaan dia tahu video sedang dirakam dan dikhalayak ramai……tapi orang boleh cakap apa2…bg saya maid2 saya ni jasa besar waktu saya kerja dorang yg jaga anak2 saya……. . Siap nak report JKM la PDRM la,aiyoo…..sila la report…..boleh pergi sekali klinik2 doktor yg saya pergi tanya dgn dr sendiri yg rawat Qayyum dari kecik perkembangan dia yg doctor sahkan memang dia agak slow dr kanak2 yg lain.. jgn sebarang tuduh….ameena tu elok sihat x nak pula puji kata bibik pandai jaga….kesimpulannya saya malas ambik pusin apa orang kata..selagi saya x dera,x buat salah,saya x perlu nak bergaduh bagai nak tegakkan saya betul,cukup Allah je yg tahu……. (utk makcik dan pakcik bawang yg baik alang korang baik sgt nanti boleh lah bayar duit susu,pampas, bibik klinik smua dlm rm4-5k sebulan yee PM sy yee nanti sy kasi no akaun😘)

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

 

 

Video itu telah disebarkan oleh pengguna akaun Instagram @nuralya913 yang memperlihatkan adegan bibik berkenaan yang didakwa seolah-olah menunjal kepala Qayyum. Pada masa sama, Nur Shahida turut menegur gadis tersebut yang didakwa cuba menimbulkan fitnah terhadap pembantu rumahnya itu.

 

 

sumber: Hangat.com

Leave a Reply